Het huis!!

27 juli 2021 - Fort Bliss, Texas, Verenigde Staten

Dank voor al jullie lieve reacties. Zijn we blij mee want de post laat nog op zich wachten. Allemaal gedoe met het militaire adres!!!😤😤😤.

Ik geef hierbij even ons eigen adres op:

SMG Schopman

11819 SSG Rivers CT

79908 TX El Paso

United States

Dus mochten jullie een kaartje willen sturen dan met een internationale postzegel. Deze gaat ook redelijk snel.

Op 6 juli 2021 kregen we na zes weken verblijf in het hotel de sleutel van ons huis aan  Rivers Court. 🏠🔑. De sleutel was er alleen geen meubels dus konden we er ook niet slapen. Na een nachtje hotel kwamen de volgende middag onze meubels. Fijn, eindelijk een thuis. Nu wachten op de spullen uit NL. Dit stond allemaal nog bij de douane. Toen dit is vrijgegeven hebben Ferry en Nico(NL collega) samen met een Amerikaanse collega alle spullen opgehaald. Anders zouden we tien dagen moeten wachten voordat we het bezorgd zouden krijgen. Yesssssss!!!! Alles was binnen. Het was net Sinterklaas!!! 🎁🎁🎁

Het leven op Fort Bliss bevalt ons goed. Het is rustig, voelt veilig.

Ik voeg een paar foto’s bij van ons huis. Fijne dag allemaal weer..... wordt vervolgd😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘

1. Els:
    27 juli 2021
    Wat gaaf Mardy en Ferry. Je hebt zelfs Oldenzaal in huis. De oale Grieze, ha haha. Zo blijf je wel aan ons denken.
    Doen de planten het goed bij jullie buiten.? Zal wel, hopelijk goed weer bij jullie. In Nederland zijn verschrikkelijke overstromingen geweest, alleen in Duitsland Ahrdal nog veel erger. Jullie houden het wel droog. Vele lieve groetjes Els en Frans.
  2. Bart:
    28 juli 2021
    Hey Mardy & Ferry, dat ziet er tiptop uit!! Perfecte tuin voor een echte Texaanse BBQ. Lekker hoor!!

Fijn dat het goed gaat en jullie het naar jullie zin hebben. Zoals Els al schreef missen jullie niks aan het weer in Nederland.

Snel weer nieuwe post hé!!?

Liefs Bart
  3. Woudy:
    29 juli 2021
    Dat ziet er leuk en gezellig uit, Ferdy en Mardy! Heerlijk een eigen plekje naar 6 weken hotel. En lekker een tuin, bbqen en lekker borrelen.
    En mooi dat jullie het zo goed naar je zin hebben.
    Groetjes